SOS UPS Ambulancia Kft.
Szünetmentes tápegység szerviz, értékesítés, túlfeszültség védelem
Elege van az áramszünetek és túlfeszültség okozta károkból?
Az SOS UPS Ambulancia megoldást kínál gondjaira!


1134 Bp, Angyalföldi út 23. (H-P: 8-17) Tel.: (1) 350-5170 Fax: (1) 350-5169 E-mail: sosups@sosups.hu
 
SZOLGÁLTATÁSAINK

"Ha áram van, minden van!" - harsogta az óriásplakát.

Ha nincs áram,
akkor az SOS UPS Ambulancia Kft. szolgáltatásai és termékskálája jelenti a védelmet az Ön fontos elektromos fogyasztói zavartalan működéséhez.
(számítógép, pénztárgép, szerverállomány, audio-videó berendezések stb.)

Gondolkodott már azon, hogy mennyibe kerülhet egy áramkimaradás?

Milyen váratlan költségek, kimaradt bevétel, és nem tervezett feladatok hárulnak Önre egy ilyen esetben?

Célunk megkímélni ezektől a felesleges költségektől, kellemetlenségektől, és az elmaradt profittól.
Cégünk teljes körű szünetmentes felügyeletet vállal, hogy Ön tökéletes megoldást kapjon, és nyugalma is szünetmentes legyen.
Igényfelmérést adunk Önnek, helyszíni díjmentes tanácsadással egybekötve, egyéni igényeinek megfelelő díjszabással.
Cégünk az ország legnagyobb létszámú szünetmentes tápegységre specializálódott szervizeként 13 éve nyújt teljes körű szünetmentes megoldásokat az áram-fogyasztók problémáira.
Szolgáltatásaink keretein belül lehetőség van helyszíni szünetmentesítés megrendelésére, a készüléket és szakértelmet egyaránt biztosítjuk hozzá.
Kiemelt feladatunk partnereink információtechnológia hálózati energiaellátásának védetté és vezérelhetővé tétele.

"Velünk nem szakad meg a kapcsolat"

Az SOS UPS Minőség

Márkaszervizünk Magyarországon egyedülálló, kizárólag szünetmentes áramforrás szolgáltatásokra specializálódott.
Széles termékskálánk és sokrétű szolgáltatásaink nagyban segítik a felmerülő ügyfél-igények teljes körű, minőségi kiszolgálását.
Márkaszervizünk 20 fős legénysége, mint az ország legnagyobb, szünetmentes áramforrás megoldásokra specializálódott márkaszervize,
13 éves szakmai tevékenységgel nyújt garanciát az általunk végzett munkára.

Munkatársainkat az APC mérnökei képezték.
Magas létszámunk és 7 autóból álló flottánk segítségével "SOS" gyorsasággal reagálunk bel- és külföldi partnereink bejelentéseire.
Ügyeleti rendszerünknek köszönhetően, igény szerinti rendelkezésre állásunk 7*24 órás, reakcióidőnk akár 4 órán belüli.
Felmérés és bevizsgálás után az igényeknek megfelelő karbantartási szerződéssel az Ön "nyugalmát is szünetmentessé tesszük".

Mi garantáljuk Önnek az áramellátás szünetmentességét, berendezéseinek folyamatos védelmét!



Kiszállás, munkavégzés
KISZÁLLÁSI ÉS MUNKAVÉGZÉSI DÍJTÁBLÁZAT

SzolgáltatásVégfelhasználói NETTÓ árMennyiségi egység
MunkaidőbenSürgősségiMunkaidőn kívül
Kiszállási díj Budapest területén10 000 Ft15 000 Ft15 000 Ft/kiszállás
Kiszállási díj Budapest területén kívül
(A táv oda-vissza értendő)
110 Ft
(min. 10 000 Ft)
160 Ft
(min. 15 000 Ft)
160 Ft
(min. 15 000 Ft)
/km
Helyszíni munkavégzés10 000 Ft15 000 Ft15 000 Ft/fő/megkezdett óra

Díjtáblázat: Kiszállítás futárral, utánvéttel történő kézbesítésre
Kiszállítás típusaBRUTTÓ ár
Budapest területén bruttó 10 000 Ft megrendelés felettDÍJMENTES
Budapest területén bruttó 10 000 Ft megrendelés alatt990 Ft/csomag *
Országon belül, 1 hónapon belül szerződéses munkáinkkal egybekötve (az SOS UPS kínálja fel az érkezési dátumot)DÍJMENTES
Országon belül 2 munkanap alatt GLS csomagküldéssel990 Ft/csomag *
* 0-40kg közötti csomag esetén, amennyiben nem haladja meg a GLS által közétett körméretet (max.3m)


Honlapunkon történő hibabejelentés esetén a gyorsított ügymeneten felül kedvezményekkel kedveskedünk ügyfeleinknek!

7x24 órás ügyeleti szolgáltatásunk egyedi sürgősségi esetben igénybe vehető a [20]327-2767 munkaidőn kívül hívható telefonszámon, a fenti táblázat sürgősségi díjaival. (Ha Önnek márkaszervizünkkel már szerződése van, akkor a szerződésben rögzített árak érvényesek. Átalánydíjas hibaelhárításaink minden szempontból elsőbbséget élveznek.)

Munkaidőben 2-3 nappal előreütemezhető helyszíni munkavégzésekre kérje egyedi kedvezményeinket!

Nyomtatható verzió


UPS bevizsgálás

Készülékét bevizsgáljuk, az állapotát felmérjük, javaslatokat adunk a szervizelési, megoldási lehetőségekről.
Szakembereink részletes, teljes körű tájékoztatást adnak készülékére vonatkozóan.
Szolgáltatás NETTÓ ár Szakvélemény
A készülék névleges teljesítménye = VA
UPS bevizsgálási díj
gyáriszámonként
VA × 2 Ft + ÁFA, de minimum 1.000 Ft + ÁFA Kérésre jegyzőkönyv,
igazolás kiállítása
Bevizsgálási díj akkumulátorcsere, vagy javítás megrendelése esetén nem kerül felszámításra.

UPS javítás

Ha már van UPS-e, de lecsökkent az áthidalási idő, sípol, vészjelzést küld, vagy meghibásodott, és javíttatni kívánja, jó helyen jár!
Az SOS UPS csapata, mint minden szünetmentes tápegység szervize, a rendelkezésére áll.
Havonta 1000db körüli javított tápegységet juttatunk vissza gazdáikhoz.

Az Ön szünetmentes áramforrása jelen pillanatban megfelelően működik,
viszont a működés biztonságát, munkájának folyamatosságát és adatállományainak épségét hosszútávon kívánja megóvni.
Kiemelkedő feladatunk partnereink információtechnológia hálózati energiaellátásának védetté és vezérelhetővé tétele.


UPS bérlés

"Az Elektromos Művek a villamos energiát folyamatosan, de nem szünetmentesen biztosítja."
"Az ELMŰ a szünetelésből eredő kárért felelősséggel nem tartozik" (ELMÜ hírlevél VI. évfolyam, 3. szám)

A bejelentett áramszünetek alatt Ön zavartalanul folytathatja tevékenységét, az ehhez szükséges elektromos fogyasztóinak megfelelő áthidalási időt szolgáltatunk.
Fontos rendezvények, vagy berendezéseik hálózati szerelések alatti biztonságos áramellátását is biztosítjuk Önök részére.
Szünetmentes tápegységeink és azok akkumulátor bővítő egységeire felelősséggel nyújtunk helyszíni garanciát.


Átalánydíjas szerződés

Cégünk egy állandó szervizelési együttműködési lehetőséget kínál egy meghatározott időszakra, átalánydíjas szerződés keretein belül.
Ennek értelmében, az adott időszakban Önnek nem kell foglalkoznia a javítási munkálatokkal, nyugodtan rábízhatja ezt a feladatot a szakemberekre.
A szerződés általában egy évre köttetik mely magában foglalja kiszállási költséget és a szerviz munkadíjat is.
Opcionálisan az alkatrészek költségét is tartalmazhatja. (Az alkatrészek költsége választható.)
Az Ön berendezései igen magas értéket képviselnek, nagy potenciál rejlik bennük.
Ezt a magas termelőképességet csak akkor tudják kihasználni,
ha a berendezés megfelelően van beállítva és műszakilag megfelelően van felkészítve, ha az esetleges műszaki hibák szakszerűen vannak javítva.

A szerződés felépítése a következő:

(Nem az SOS UPS Ambulancia Kft. által szervizelt gép esetében szükséges általános bevizsgálás.
Ezt követően köthető meg a szerződés.)
A szerződés tartalmazza a kiszállási díjat és a meghibásodás elhárításához szükséges munkadíjat, kölcsönkészülék biztosítását a javítás idejére
Amennyiben a helyszínen nem hárítható el a hiba, valamint tartalmazhatja a javításhoz szükséges alkatrészek, akkumulátorok díját is.

Miért érdemes átalánydíjas szerződést kötni?

NÖVEKSZIK AZ ÜZEMBIZTONSÁG

Az átalánydíjas szerződés elsődlegesen azt a célt szolgálja, hogy a berendezések megbízhatóan, folyamatosan és jól működjenek. Előnyt élvez a bérmunkával szemben, fontossági sorban a garanciális javítás után következik, ami rövidebb állásidőt jelent, ezáltal kisebb termeléskiesést. A javítási munkákat magasan képzett szakemberek végzik magas műszaki háttérrel, tizenkét hónap garanciával mind a beépített alkatrészekre, mind az elvégzett munkára.

RENDSZERES ELLENŐRZÉS, KARBANTARTÁS, SZAKTANÁCSADÁS

A kijelölt szervizmérnök külön hívás nélkül is, a szerződött gyakorisággal, de évente legalább egy alkalommal elvégzi a berendezések szakszerű ellenőrzését, karbantartását, szükség szerinti javítását, szaktanácsaival segíti a felhasználókat a rendeltetésszerű eszközhasználat elsajátításában.

CSÖKKEN A MEGHIBÁSODÁSOK SZÁMA

A rendszeres műszaki felügyeletnek köszönhetően
a berendezések meghibásodásainak száma és az ezzel kapcsolatos költségek, kellemetlenségek, jelentős mértékben csökkennek.

ELŐRE TERVEZHETŐ KÖLTSÉGEK

A szolgáltatások és a szükséges anyagok ellenértékét nem alkalmanként, egy összegben kell kiegyenlíteni, hanem időszakonként egyszer, átalánydíj formájában.
Teljes körű átalánydíjas szerződés esetén felmerülő költségek minden esetben Cégünket terhelik.
1134 Budapest, Angyalföldi út 23. (H-P: 8:00-17:00) Tel.: +36(1) 350-5170 Fax: +36(1) 349-6721 E-mail: sosups@sosups.hu Honlapkészítés: ZoRaLL.OrG

Honlap Verzió: ZoRaLL-Site Project CMS 5.1 / with SAP Business One
Ajánlott legkisebb felbontás: 1024x768
Az oldal betöltése 1.4781920909882 másodpercet vett igénybe.
SOS UPS Ambulancia Kft. ©1999-2017

Váltás mobil nézetre
Főoldal | Termékek | Árajánlatkérés | Árlista | Akku csere ártáblázat | Elektronika felújítás | Alaplap csere áraink | Szolgáltatásaink | Hibalejelentés | Letöltések | Gy.I.K. | Akku tájékoztató | APC SNMP demo | Elérhetőségünk | Kapcsolat | Hírlevél feliratkozás | Információk | ÁSzF | Karrier